15. Блокове за аритметични отношения

 

Презентация

Презентация 1

Задача: "Познай числото"

В тази задача ще напишете програма, в която героят ще ви кара да познаете числото, което той е намислил, и ще ви подсказва дали числото е по-голямо или по-малко!

 

Когато познаете числото героят ще започне да се клонира!

 

Как да го направите:

 

  1. Отворете Scratch 3 и създайте нов проект;
  2. Можете да оставите спрайта котка или да сложите друг герой по ваш избор;
  3. Добавете показания в дясно код на котката.

 

Това е!

 

Упражнения в учебния сайт Code.org

Влизане в сайта с потребителско име и парола

 

  1. Кликнете върху бутона, който отговаря на вашия клас - 4А, 4Б или 4В;
  2. Изберете си потребителско име - това е името, на което последните 2 цифри отговарят на вашият номер в клас;
  3. Паролата за достъп се състои от две тайни думи - вече си ги знаете.
  4. Въведете тайните си думи и влезте в сайта;
  5. Решете всички задачи от Урок 5: „Художникът“.