12. Булеви или логически изрази в реалния свят

 

Презентация

Презентация 1

Задача: "Улови подаръка"

В тази задача ще създадете променлива с име "точки", която ще брои колко подаръци сте уловили. Улавянето става , когато кликнете с мишката върху подаръка. Опитайте да уловите поне 5 подаръка!

Как да го направите:

  1. Отворете Scratch 3 и създайте нов проект;
  2. Изтрийте спрайта котка, тъй като ще добавим друг спрайт;
  3. Сменете фона с Winter, или с някакъв друг зимен пейзаж на открито;
  4. Добавете спрайт Подарък (Gift);
  5. Добавете показания по-долу код на подаръка.

Това е!

 

Код на спрайта Подарък:

Упражнения в учебния сайт Code.org

Влизане в сайта с потребителско име и парола

 

  1. Кликнете върху бутона, който отговаря на вашия клас - 4А, 4Б или 4В;
  2. Изберете си потребителско име - това е името, на което последните 2 цифри отговарят на вашият номер в клас;
  3. Паролата за достъп се състои от две тайни думи - вече си ги знаете.
  4. Въведете тайните си думи и влезте в сайта;
  5. Решете всички задачи от Урок 5: „Художникът“.